Strona główna
Kursy
MOODLE
ZPE
Kontakt
Logowanie
Zapomniałem hasła
K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K. 1245 Organizacja egzaminów ósmoklasisty bez wpadek. - Iwona Pietrzak
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K. 1240 Konkursy kuratoryjne - kilka wskazówek. - Iwona Pietrzak
K.1301 Dokumentowanie pracy rady pedagogicznej - Halina Cyrulska
K.1302 Statut szkoły i placówki oświatowej - Halina Cyrulska
K.1303 Arkusz organizacji pracy szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1305 Kontrola planowa/doraźna szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1306 Akty prawa wewnętrznego w szkole/placówce oświatowej - Halina Cyrulska
K.1307 Konkurs na stanowisko dyrektora szkoły - Halina Cyrulska
K.1309 Konsultacje prawne dla dyrektorów szkół - Halina Cyrulska
K. 1310 Podsumowanie pracy rady pedagogicznej - Halina Cyrulska
K.471 Jak sporządzić sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego i przygotować się do egzaminu na stopień nauczyciela dyplomowanego? - Rafał Ryszelewski
K.808 Ocena pracy nauczyciela w szkolnej praktyce - Lidia Leśniewicz
K. 1241 Awans zawodowy według dotychczasowych przepisów. - Iwona Pietrzak
K.1308 Awans zawodowy nauczyciela według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1311 Przepisy prawa oświatowego dla nauczycieli - Halina Cyrulska
K.1354 Ziemia i Księżyc na lekcjach fizyki, geografii i przyrody. - Paweł Krajewski
K.1353 Szachy jako element wspierający rozwój kompetencji matematycznych. - Paweł Krajewski
K.1352 Doświadczenia na lekcjach fizyki. - Paweł Krajewski
K.1355 Jak długo leciałby rakieta do Proximy Centauri? Zamiana jednostek i notacja wykładnicza na lekcjach matematyki i fizyki. - Paweł Krajewski
K.1356 Prawo Hubble”a w przykładowych zadaniach. Wyznaczanie wieku wszechświata. - Paweł Krajewski
K.1357 Galileusz i jego odkrycia. - Paweł Krajewski
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.321 Indywidualizacja pracy z uczniem - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
k.528 Rozwijanie mowy dzieci- zabawy logopedyczne. - Ewelina Bień
k.530 Patriotyzm w sztuce i literaturze- jak go wyrazić i jak o nim mówić. - Ewelina Bień
K.864 Trening kreatywności od dzieciaka do starszaka - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.867 SOFT SKILLS - wzmacniamy kompetencje miękkie swoich uczniów - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.921 Jak oceniać uczniów bez użycia stopni ? - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1124 Otwartość serca na innych, czyli o empatii na godzinie wychowawczej - dr Agnieszka Gajewska
K.1125 Interdyscyplinarne nauczanie – czy to droga do lepszego zrozumienia świata przez uczniów? - dr Agnieszka Gajewska
K.1239 Uczymy samodzielności uczniów w szkole - Iwona Pietrzak
K. 1242 Jak zmotywować uczniów do pracy w szkole i własnego samorozwoju? - Iwona Pietrzak
K. 1243 Edukować czy oceniać? - zgrzyt czy kompromis, a może coś jeszcze? - Iwona Pietrzak
K.1244 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
K. 1246 Koniec roku szkolnego - czy zawsze satysfakcjonujący? - Iwona Pietrzak
K.1515 Innowacyjna edukacja jako synonim nowych możliwości ucznia. - Agnieszka Tracz
K.1516 Młodzi odkrywcy języka angielskiego w świecie realnym, czyli jak dbać o dobre relacje z uczniami. - Agnieszka Tracz
K.1517 Project Based Learning czyli jak pracować metodą projektu na lekcjach języka angielskiego. - Agnieszka Tracz
K.1519 Jak zostać twórcą? - metoda Design Thinking. - Agnieszka Tracz
K.1520 Świat edukacji 4K czyli jak rozwijać kompetencje przyszłości. - Agnieszka Tracz
K.1521 Akcja! Komunikacja! Jak budować dobre relacje z rodzicem? - Agnieszka Tracz
K.1522 Tutoring dydaktyczny i wychowawczy jako innowacyjna forma pracy z uczniem. - Agnieszka Tracz
K.1523 Zebranie z rodzicami - od monologu do dialogu. - Agnieszka Tracz
K.1525 Inspirujący nauczyciel równa się inspirujący uczeń. - Agnieszka Tracz
K.1801 Zeszyt OK jako narzędzie wspierające proces uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1802 Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1803 Zjawiska chemiczne i fizyczne związane z wodą - doświadczenia dydaktyczne w nauczaniu chemii. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1806 "Ocenianie kształtujące w nauczaniu matematyki – praktyczne strategie" - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.799 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu, procedura Niebieskiej Karty i praktyczne przeciwdziałanie temu zjawisku przez grono pedagogiczne. - Joanna Sędzicka
K.252 Poznawczy aspekt w działaniach plastycznych dzieci ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi - dr Cezary Marasiński
K.280 Arteterapia z perspektywy sztuki. Między terapią pedagogiczną a plastyką - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.292 Klocki Lego w pracy z dziećmi autystycznymi - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.293 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.601 Opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.607 Krzyczy, bije , kopie, nie wykonuje poleceń – jak rozpoznawać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.611 Integrowanie i modelowanie zespołu klasowego, czyli jak zbudować zgrany team? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.614 Jak rozmawiać z rodzicami? - rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.617 Jak zadbać o dobry kontakt z nastolatkiem? Rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.619 Jak napisać dobry scenariusz zajęć? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.620 Innowacja pedagogiczna - przygotowanie i realizacja. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.621 Wsparcie dziecka z mutyzmem wybiórczym metodą małych kroków w placówce edukacyjnej i środowisku domowym - perspektywa specjalisty zewnętrznego - Prowadząca: Urszula Zieleńczuk Koordynująca: Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.622 Trening Zastępowania Agresji - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.623 Uważność - czym jest i jak ją kształtować? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.741 Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.743 Internet NIE - BEZPIECZNY. - Joanna Sędzicka
K.761 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.768 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu. Procedura Niebieskiej Karty. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.791 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.792 Internet - NIE - bezpieczny. - Joanna Sędzicka
K.797 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.1273 Praca w zróżnicowanym zespole klasowym. - Aneta Krajewska
K.1272 Rozwijamy kompetencje matematyczne oraz myślenie projektowe uczniów. - Aneta Krajewska
K.1271 Edukacja zdrowotna uczniów klas I-III. - Aneta Krajewska
K.1267 Lego Education Spike - szkolenie podstawowe dla nauczycieli. - Aneta Krajewska
K.1268 Wspieranie rozwoju ucznia - szachy w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska, Paweł Krajewski
K.1269 Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska
K.287 Integracja-relaksacja-odstresowanie, gry i zabawy plastyczne dla grup zróżnicowanych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.953 Kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. - Małgorzata Wójcik
K.957 Grywalizacja – tworzenie i wykorzystanie gier w edukacji. - Małgorzata Wójcik
K.959 Wykorzystanie gier na lekcjach w edukacji wczesnoszkolnej - Małgorzata Wójcik
K.962 "Trening koncentracji uwagi i pamięci". - Małgorzata Wójcik
K.1710 Kodujemy w klasach I-III - Bogumiła Wolszczak
K.1718 Elementy jogi w edukacji wczesnoszkolnej - Bogumiła Wolszczak
K.1719 Wielkanocne inspiracje wytwórcze dla małych rączek - Bogumiła Wolszczak
K.1722 Wykorzystanie różnorodnych materiałów plastycznych w pracy z dziećmi na różnych etapach edukacyjnych z Akademią Astra. - Paula Domińska, koordynator: Bogumiła Wolszczak
K.305 Narzędziownik polonisty. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. Udostępnienie prezentacji multimedialnej oraz kart pracy. - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.865 Czytam tobie, czytam sobie - popularyzacja czytelnictwa w XXI wieku - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.866 Poszłem wziąść cweterek - o błędach językowych - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.868 Ciemna strona baśni, czyli o baśniach w mrocznej odsłonie - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.869 Czarownice, wiedźmy, szeptunki w kulturze - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.870 Krótka historia rzucania mięsem, czyli… rzecz o wulgaryzmach - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K. 1216 Jak zainteresować uczniów liceum lekturami? Konteksty, materiały audiowizualne, ciekawostki - dr Renata Jagodzińska
K. 1220 Empatia nie tylko od święta. Jak wykorzystując teksty kultury wspierać uczniów w budowaniu wrażliwości na drugiego człowieka? Świąteczne spotkanie polonistów i bibliotekarzy - dr Renata Jagodzińska, Ewa Tomczewska-Budniak
K.173 Planowanie i realizacja eksperymentów na lekcjach fizyki. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.200 Woda okiem fizyka. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.201 Atom na chemii i fizyce - jak nie robić uczniom wody z mózgu? - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.202 Ciśnienie atmosferyczne i hydrostatyczne eksperymentalnie - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.212 Zagadki kosmosu - co wiemy o otoczeniu naszej planety. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.215 Aplikacje wspierające nauczanie fizyki i chemii. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.220 Dlaczego żaba się nie poci? - doświadczalnie o zmianach stanu skupienia. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.1126 Magia Suchego Lodu – fascynujące eksperymenty dla przedszkolaków i nie tylko - dr Agnieszka Gajewska
K.1129 Kreatywne metody prowadzenia zajęć z biologii w szkole podstawowej. - dr Agnieszka Gajewska
K.106 Prawno-medyczne aspekty mobbingu - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.108 Wybrane aspekty bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.109 Dziecko po urazie w szkole, na wycieczce szkolnej - zasady postępowania - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.445 Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.920 Nowe technologie a wsparcie ucznia z dysleksją na lekcjach języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.924 Łódzki program dwujęzyczności. Rozwój kompetencji dwujęzycznego nauczyciela. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.925 Egzamin maturalny z języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1518 STEM - synonim nowoczesnej edukacji. - Agnieszka Tracz
K.255 Kurs grafiki EBRU (malowanie na wodzie) - dydaktyka, terapia, integracja - dr Cezary Marasiński
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.262 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński
K.274 Elementy sztuki ORIGAMI na lekcjach plastyki i zajęciach w świetlicy lub bibliotece - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.275 Jak narysować człowieka - zestaw ćwiczeń - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.286 Sportowa plastyka - pomysły na działania plastyczne wspierające rozwój motoryki dużej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
k.529 Percepcja muzyki w ruchu i w zabawie - Ewelina Bień
k.531 Formy aktywności muzycznej dziecka - Ewelina Bień
K.532 Muzykoterapia n a zajęciach w przedszkolu i w szkole. - Ewelina Bień
k.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
k.535 Repertuar chóralny dla amatorskiego chóru szkolnego - Ewelina Bień
K.1164 Formy aktywności muzycznej dziecka. - Ewelina Bień
K.1708 Zaplatany handmade- bransoletki ze sznurka - Bogumiła Wolszczak
K.1715 Wielkanocny string art - Bogumiła Wolszczak
K.1716 Kartki wielkanocne na różne sposoby - Bogumiła Wolszczak
K.1717 Makramowe czwartki- Wielkanoc sznurkiem zaplatana - Bogumiła Wolszczak
K.1720 Book folding art- drugie życie książki - Bogumiła Wolszczak
K.447 Ćwiczenia korekcyjne i kompensacyjne wad postawy - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.446 Metodyka nauczania jazdy na łyżwach - Łukasz Ławniczak (Trener hokeja na lodzie) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.442 Unihokej – metodyka nauczania - Łukasz Ławniczak (Trener unihokeja) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.443 Elementy gimnastyki korekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym - gry i zabawy korekcyjne na zajêciach WF - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.1714 A teraz czas tylko dla mnie! Joga twarzy dla nauczycielek - Bogumiła Wolszczak
K.1562 Jak przygotować ucznia do olimpiady z historii? - Magdalena Zapolska-Downar/ Alicja Wachnianin-Męcina
K.1563 Dzieje NSZZ "Solidarność" w Centralnej Polsce w latach 1980-1981 - Magdalena Zapolska-Downar/ Leszek Próchniak (IPN)
K.1564 Zagadnienie stanu wojennego na lekcji historii - Magdalena Zapolska-Downar
K.1565 Upamiętnianie wydarzeń historycznych - terminologia, formy, wykorzystanie w pracy nauczyciela - Magdalena Zapolska-Downar/ Bartosz Bijak (IPN)
K.1567 Jak przygotować uczniów do wizyty w byłych obozach koncentracyjnych i zagłady? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1568 Jak uczyć o martyrologii? Materiały do nauczania o zbrodni katyńskiej - Magdalena Zapolska-Downar
K.1569 Debata oksfordzka w praktyce szkolnej - Magdalena Zapolska-Downar/przedstawiciel Fundacji PROJEKTY EDUKACYJNE
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.291 Filozofia Platona dla dzieci - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.199 Symulacje komputerowe - alternatywa dla doświadczeń - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.208 Wykorzystanie platformy GOOGLE w pracy z uczniem - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.209 Zasoby ZPE - pomoc dla nauczyciela i ucznia - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.210 Komputer w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.211 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.213 Kodowanie - doskonałe narzędzie aktywizujące uczniów - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.214 Aplikacje wspierające nauczanie fizyki i chemii. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.216 Arkusz kalkulacyjny jako pomoc w analizie danych doświadczalnych - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.217 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu przyrody - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.218 Narzędzia platformy GOOGLE do tworzenia testów. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.219 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu chemii - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.221 W co uczniowie mogą grać? - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.222 W sieci dla dzieci - bezpieczne programy edukacyjne. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.817 Edukacja antydyskryminacyjna w szkole - Anna Urbanek
K.922 Narzędzia dydaktyczne oparte na sztucznej inteligencji i ich poprawne wykorzystanie w procesie edukacyjnym - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1127 Multimedia ze sztuczną inteligencją w pracy nauczyciela - dr Agnieszka Gajewska
K.1527 eTwinningowa współpraca bibliotekarzy czyli jak zacząć przygodę z platformą eTwinning? - Agnieszka Tracz
K.1804 Nowoczesne Technologie w Pracy Nauczyciela: ChatGPT i Narzędzia Cyfrowe. - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1805 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela?" - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.plla
K.1807 "Tworzenie interaktywnych zasobów edukacyjnych z pomocą AI i platform online" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.463 Tworzenie oferty programowej w kształceniu zawodowym. - Rafał Ryszelewski
K.465 Jak opracować dobry test na egzamin zawodowy? - Rafał Ryszelewski
K.470 Zasady opracowania pisemnego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu pisemnego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji. - Rafał Ryszelewski
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.473 Zasady przygotowania uczniów do części językowej egzaminu zawodowego oraz zapoznanie z kryteriami oceniania. - Rafał Ryszelewski
K.480 Egzamin zawodowy w zawodzie technik rachunkowości - zasady przygotowywania uczniów, arkusze egzaminacyjne, schematy oceniania. Prowadzenie: egzaminator w zawodzie technik rachunkowości. - Rafał Ryszelewski
K.492 Realizacja kształcenia zawodowego na przykładzie wycieczki szkoleniowo – dydaktycznej. - Rafał Ryszelewski
K.494 Wzmocnienie współpracy szkół i placówek z instytucjami regionalnymi poprzez wizytę w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi połączoną ze zwiedzaniem instytucji i prezentacją działalności. - Rafał Ryszelewski + kierownik WIORIN
K.495 Turystyka szkolna. Wycieczki zawodoznawcze. - Rafał Ryszelewski
K.500 Kurs pedagogiczny instruktora praktycznej nauki zawodu. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.818 Czego warto uczyć wyjątkowe dzieci, by poradziły sobie na rynku pracy przyszłości ? - dr Renata Jagodzińska-Falk
K.1304 Konstrukcja programu kwalifikacyjnego kursu zawodowego/ kursu umiejętności zawodowych - Halina Cyrulska
K.451 Kurs kierowników wycieczek szkolnych - Rafał Ryszelewski
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski
K.458 Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej przez czynne uprawianie turystyki i krajoznawstwa - Rafał Ryszelewski
Szukaj
TURYSTYKA I WYPOCZYNEK
Kod
Forma kształcenia
Temat
Adresat
Liczba godzin
Miejsce realizacji
Osoba prowadząca
Cena
Terminy
K.451
Kurs doskonalący
Kurs kierowników wycieczek szkolnych
Przepisy, dokumentacja i praktyka w zakresie turystyki i krajoznawstwa. Adresowany do nauczycieli różnych typów szkół i przedszkoli.
10 + egzamin
WODN Zgierz
Rafał Ryszelewski
80 zł
20.02.2025 r. godz. 16:30 (I zajęcia)
04.03.2025 godz. 16.30 (I zajęcia) - Oddział w Kutnie - kurs bezpłatny!!!