K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K.1218 Znosić, czy walczyć? O czym się nie mówi, czyli oblicza mobbingu w placówkach oświatowych - dr Renata Jagodzińska, dr Dariusz Zawadzki, dr Cezary Marasiński, Sebastian Skrobisz
1245 Organizacja egzaminów ósmoklasisty bez wpadek. - Iwona Pietrzak
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
1240 Konkursy kuratoryjne - kilka wskazówek. - Iwona Pietrzak
K.471 Jak sporządzić sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego i przygotować się do egzaminu na stopień nauczyciela dyplomowanego? - Rafał Ryszelewski
1241 Awans zawodowy według dotychczasowych przepisów. - Iwona Pietrzak
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
k.530 Twórcze myślenie- jak wyjść poza schemat i poszukać innej perspektywy. - Ewelina Bień
K.1124 Otwartość serca na innych, czyli o empatii na godzinie wychowawczej - dr Agnieszka Gajewska
1239 Uczymy samodzielności uczniów w szkole - Iwona Pietrzak
1242 Jak zmotywować uczniów do pracy w szkole i własnego samorozwoju? - Iwona Pietrzak
1243 Edukować czy oceniać? - zgrzyt czy kompromis, a może coś jeszcze? - Iwona Pietrzak
1244 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
1246 Koniec roku szkolnego - czy zawsze satysfakcjonujący? - Iwona Pietrzak
K.1801 Zeszyt OK jako narzędzie wspierające proces uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1802 Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1803 Zjawiska chemiczne i fizyczne związane z wodą - doświadczenia dydaktyczne w nauczaniu chemii. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.252 Poznawczy aspekt w działaniach plastycznych dzieci ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi - dr Cezary Marasiński
K.262 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.611 Integrowanie i modelowanie zespołu klasowego, czyli jak zbudować zgrany team? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.619 Jak napisać dobry scenariusz zajęć? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.620 Innowacja pedagogiczna - przygotowanie i realizacja. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.700 Współczesne uzależnienia dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.706 Przemoc domowa, cechy dziecka krzywdzonego. - Joanna Sędzicka
K.748 Przeciwdziałanie i eliminowanie agresji i przemocy rówieśniczej w szkole. - Joanna Sędzicka
K.761 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.778 Współczesne zagrożenia internetowe wśród uczniów nieletnich. - Joanna Sędzicka
K.1266 Elementy astronomii w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska, Paweł Krajewski
K.1267 Lego Education Spike - szkolenie podstawowe dla nauczycieli. - Aneta Krajewska
K.1268 Wspieranie rozwoju ucznia - szachy w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska, Paweł Krajewski
K.1269 Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.952 Oswoić ortografię - ćwiczenia, gry i zabawy ortograficzne. - Małgorzata Wójcik
K.954 Bajkoterapia w pracy nauczyciela i pedagoga.
Zainteresowani nauczyciele szkoły podstawowej (edukacja wczesnoszkolna) - Małgorzata Wójcik
K.956 Praca z uczniem dysleksyjnym - diagnoza i terapia.. - Małgorzata Wójcik
K.971 Trudny rodzic - jak rozmawiać z rodzicami. - Małgorzata Wójcik
K.1706 Świąteczne inspiracje- propozycje zadań wytwórczych dla klas 1-3 - Bogumiła Wolszczak
K.1707 Cuda z filcu na Dzień Babci - Bogumiła Wolszczak
K.1710 Kodujemy w klasach I-III - Bogumiła Wolszczak
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.859 Dla dorosłych czy dla dzieci? O pierwotnych wersjach znanych baśni dla dzieci - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.860 Nie pozwolisz żyć czarownicy (ST, Wj 22, 17) – o wiedźmach i czarownicach z różnych perspektyw - dr Alicja Matusz-Rżewska
K.861 Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego - dr Alicja Matusz-Rżewska
K. 1216 Jak zainteresować uczniów liceum lekturami? Konteksty, materiały audiowizualne, ciekawostki - dr Renata Jagodzińska
K. 1217 Wystąpienia publiczne - uczymy odwagi, logiki, retoryki - dr Renata Jagodzińska
K. 1219 Konteksty w pracy z lekturami w szkole ponadpodstawowej. Muzyka, plastyka, film - czyli jak otworzyć umysł ucznia? - dr Renata Jagodzińska
K. 1220 Empatia nie tylko od święta. Jak wykorzystując teksty kultury wspierać uczniów w budowaniu wrażliwości na drugiego człowieka? Świąteczne spotkanie polonistów i bibliotekarzy - dr Renata Jagodzińska, Ewa Tomczewska-Budniak
K.173 Planowanie i realizacja eksperymentów na lekcjach fizyki. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.200 Woda okiem fizyka. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.201 Atom na chemii i fizyce - jak nie robić uczniom wody z mózgu? - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.202 Ciśnienie atmosferyczne i hydrostatyczne eksperymentalnie - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.1123 Edukacja przyrodnicza i ekologiczna w przedszkolu i szkole - dr Agnieszka Gajewska
K.1129 Kreatywne metody prowadzenia zajęć z biologii w szkole podstawowej. - dr Agnieszka Gajewska
K.104 Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.107 Zespoły maltretowania dzieci - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.109 Dziecko po urazie w szkole - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.445 Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.277 Jak malować po angielsku - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.923 Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.924 Łódzki program dwujęzyczności. Rozwój kompetencji dwujęzycznego nauczyciela. - Iwona Trojak-Wojtczak
1513 TIKowy eTwinning, czyli jak wykorzystać projekty międzynarodowe w celu zrozumienia potrzeb emocjonalnych uczniów? - Agnieszka Tracz
1514 eTwinnersi w akcji, czyli międzynarodowa współpraca na medal! - Agnieszka Tracz
1515 Innowacyjna edukacja jako synonim nowych możliwości ucznia - Agnieszka Tracz
K.254 Plastyka i szachy – działania inspirowane estetyką szachów - dr Cezary Marasiński
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.281 Tematy nowożytnego malarstwa europejskiego - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
k.528 Rozgrzej swój głos - ćwiczenia rozwijające głos w mowie i w śpiewie. - Ewelina Bień
k.529 Piosenki patriotyczne na uroczystości szkolne - Ewelina Bień
k.531 Formy aktywności muzycznej dziecka - Ewelina Bień
k.532 Świąteczne muzykowanie- kolędy , pastorałki i piosenki o tematyce świątecznej w prostych aranżacjach ruchowych i instrumentalnych. - Ewelina Bień
k.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
k.1164 Formy aktywności muzycznej dziecka. - Ewelina Bień
K.1704 Jesienne liście paskami wyklejane- wprowadzenie do techniki iris folding - Bogumiła Wolszczak
K.1705 Kartki bożonarodzeniowe iris folding - Bogumiła Wolszczak
K.1708 Zaplatany handmade- bransoletki ze sznurka - Bogumiła Wolszczak
K.447 Ćwiczenia korekcyjne i kompensacyjne wad postawy - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.446 Metodyka nauczania jazdy na łyżwach - Łukasz Ławniczak (Trener hokeja na lodzie) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.442 Unihokej – metodyka nauczania - Łukasz Ławniczak (Trener unihokeja) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.443 Elementy gimnastyki korekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym - gry i zabawy korekcyjne na zajêciach WF - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.1560 Aktywna lekcja historii - Magdalena Zapolska-Downar/ dr Zofia Fenrych (ZCDN)
K.1561 Odzyskanie niepodległości - Kształtowanie się granic Polski - propozycje metodyczne - Magdalena Zapolska-Downar
K.1562 Jak przygotować ucznia do olimpiady z historii? - Magdalena Zapolska-Downar/ Alicja Wachnianin-Męcina
K.288 Różne „obywatelstwa” w dziennikach podróżniczych Jana Potockiego - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.290 Etyka 2024 - nowa podstawa - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.199 Symulacje komputerowe - alternatywa dla doświadczeń - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.1524 Nowoczesne aplikacje w pracy bibliotekarza. - Agnieszka Tracz
K.463 Tworzenie oferty programowej w kształceniu zawodowym. - Rafał Ryszelewski
K.465 Jak opracować dobry test na egzamin zawodowy? - Rafał Ryszelewski
K.470 Zasady opracowania pisemnego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu pisemnego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji. - Rafał Ryszelewski
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.473 Zasady przygotowania uczniów do części językowej egzaminu zawodowego oraz zapoznanie z kryteriami oceniania. - Rafał Ryszelewski
K.492 Realizacja kształcenia zawodowego na przykładzie wycieczki szkoleniowo – dydaktycznej. - Rafał Ryszelewski
K.494 Wzmocnienie współpracy szkół i placówek z instytucjami regionalnymi poprzez wizytę w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi połączoną ze zwiedzaniem instytucji i prezentacją działalności. - Rafał Ryszelewski + kierownik WIORIN
K.495 Turystyka szkolna. Wycieczki zawodoznawcze. - Rafał Ryszelewski
K.500 Kurs pedagogiczny instruktora praktycznej nauki zawodu. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.451 Kurs kierowników wycieczek szkolnych - Rafał Ryszelewski
K.453 Kurs pilotów wycieczek. - Rafał Ryszelewski
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski