Strona główna
Kursy
MOODLE
ZPE
Kontakt
Logowanie
Zapomniałem hasła
K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K.1245 Organizacja egzaminów ósmoklasisty bez wpadek. - Iwona Pietrzak
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.1240 Konkursy kuratoryjne - kilka wskazówek. - Iwona Pietrzak
K.1302 Statut szkoły i placówki oświatowej - Halina Cyrulska
K.1303 Arkusz organizacji pracy szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1305 Kontrola planowa/doraźna szkoły/placówki - Halina Cyrulska
K.1306 Akty prawa wewnętrznego w szkole/placówce oświatowej - Halina Cyrulska
K.1307 Konkurs na stanowisko dyrektora szkoły - Halina Cyrulska
K.1309 Konsultacje prawne dla dyrektorów szkół - Halina Cyrulska
K.1310 Podsumowanie pracy rady pedagogicznej - Halina Cyrulska
K.471 Jak sporządzić sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego i przygotować się do egzaminu na stopień nauczyciela dyplomowanego? - Rafał Ryszelewski
K.808 Ocena pracy nauczyciela w szkolnej praktyce - Lidia Leśniewicz
K.1241 Awans zawodowy według dotychczasowych przepisów. - Iwona Pietrzak
K.1308 Awans zawodowy nauczyciela według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1311 Przepisy prawa oświatowego dla nauczycieli - Halina Cyrulska
K.1352 Doświadczenia na lekcjach fizyki. - Paweł Krajewski
K.1353 Szachy jako element wspierający rozwój kompetencji matematycznych. - Paweł Krajewski
K.1354 Ziemia i Księżyc na lekcjach fizyki, geografii i przyrody. - Paweł Krajewski
K.1355 Jak długo leciałby rakieta do Proximy Centauri? Zamiana jednostek i notacja wykładnicza na lekcjach matematyki i fizyki. - Paweł Krajewski
K.1356 Prawo Hubble”a w przykładowych zadaniach. Wyznaczanie wieku wszechświata. - Paweł Krajewski
K.1357 Galileusz i jego odkrycia. - Paweł Krajewski
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.321 Indywidualizacja pracy z uczniem - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.528 Rozwijanie mowy dzieci- zabawy logopedyczne. - Ewelina Bień
K.530 Patriotyzm w sztuce i literaturze- jak go wyrazić i jak o nim mówić. - Ewelina Bień
K.864 Trening kreatywności od dzieciaka do starszaka - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.867 SOFT SKILLS - wzmacniamy kompetencje miękkie swoich uczniów - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.921 Jak oceniać uczniów bez użycia stopni ? - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1124 Otwartość serca na innych, czyli o empatii na godzinie wychowawczej - dr Agnieszka Gajewska
K.1125 Interdyscyplinarne nauczanie – czy to droga do lepszego zrozumienia świata przez uczniów? - dr Agnieszka Gajewska
K.1222 Filmy, które powinien znać każdy nauczyciel. Edukacja filmowa jako twórcza pomoc w trudnych doświadczeniach nastolatków - przemoc, samotność, utrata - dr Renata Jagodzińska
K.1223 Metodyka pracy z uczniem z doświadczeniem migracji. Różnice kulturowe, pierwsza pomoc w sytuacjach wychowawczo trudnych, problemy z komunikacją z rodzicami i dziećmi z doświadczeniem migracji - dr Renata Jagodzińska
K.1228 Metody aktywizujące - co ciekawego w dydaktyce ogólnej? Dla nauczycieli na drodze awansu zawodowego - dr Renata Jagodzińska
K.1239 Uczymy samodzielności uczniów w szkole - Iwona Pietrzak
K.1242 Jak zmotywować uczniów do pracy w szkole i własnego samorozwoju? - Iwona Pietrzak
K.1243 Edukować czy oceniać? - zgrzyt czy kompromis, a może coś jeszcze? - Iwona Pietrzak
K.1244 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
K.1246 Koniec roku szkolnego - czy zawsze satysfakcjonujący? - Iwona Pietrzak
K.1515 Innowacyjna edukacja jako synonim nowych możliwości ucznia. - Agnieszka Tracz
K.1516 Młodzi odkrywcy języka angielskiego w świecie realnym, czyli jak dbać o dobre relacje z uczniami. - Agnieszka Tracz
K.1517 Project Based Learning czyli jak pracować metodą projektu na lekcjach języka angielskiego. - Agnieszka Tracz
K.1519 Jak zostać twórcą? - metoda Design Thinking. - Agnieszka Tracz
K.1520 Świat edukacji 4K czyli jak rozwijać kompetencje przyszłości. - Agnieszka Tracz
K.1521 Akcja! Komunikacja! Jak budować dobre relacje z rodzicem? - Agnieszka Tracz
K.1522 Tutoring dydaktyczny i wychowawczy jako innowacyjna forma pracy z uczniem. - Agnieszka Tracz
K.1523 Zebranie z rodzicami - od monologu do dialogu. - Agnieszka Tracz
K.1525 Inspirujący nauczyciel równa się inspirujący uczeń. - Agnieszka Tracz
K.1801 Zeszyt OK jako narzędzie wspierające proces uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1802 Jak wykorzystać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1803 Zjawiska chemiczne i fizyczne związane z wodą - doświadczenia dydaktyczne w nauczaniu chemii. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1806 "Ocenianie kształtujące w nauczaniu matematyki – praktyczne strategie" - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.799 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu, procedura Niebieskiej Karty i praktyczne przeciwdziałanie temu zjawisku przez grono pedagogiczne. - Joanna Sędzicka
K.252 Poznawczy aspekt w działaniach plastycznych dzieci ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi - dr Cezary Marasiński
K.280 Arteterapia z perspektywy sztuki. Między terapią pedagogiczną a plastyką - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.292 Klocki Lego w pracy z dziećmi autystycznymi - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.293 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.601 Opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.607 Krzyczy, bije , kopie, nie wykonuje poleceń – jak rozpoznawać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.611 Integrowanie i modelowanie zespołu klasowego, czyli jak zbudować zgrany team? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.614 Jak rozmawiać z rodzicami? - rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.617 Jak zadbać o dobry kontakt z nastolatkiem? Rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.619 Jak napisać dobry scenariusz zajęć? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.620 Innowacja pedagogiczna - przygotowanie i realizacja. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.621 Wsparcie dziecka z mutyzmem wybiórczym metodą małych kroków w placówce edukacyjnej i środowisku domowym - perspektywa specjalisty zewnętrznego - Prowadząca: Urszula Zieleńczuk Koordynująca: Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.622 Trening Zastępowania Agresji - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.623 Uważność - czym jest i jak ją kształtować? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.741 Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.743 Internet NIE - BEZPIECZNY. - Joanna Sędzicka
K.761 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.768 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu. Procedura Niebieskiej Karty. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.782 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.791 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.792 Internet - NIE - bezpieczny. - Joanna Sędzicka
K.797 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.1267 Lego Education Spike - szkolenie podstawowe dla nauczycieli. - Aneta Krajewska
K.1268 Wspieranie rozwoju ucznia - szachy w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska, Paweł Krajewski
K.1269 Kształtowanie kompetencji kluczowych w edukacji wczesnoszkolnej. - Aneta Krajewska
K.1271 Edukacja zdrowotna uczniów klas I-III. - Aneta Krajewska
K.1272 Rozwijamy kompetencje matematyczne oraz myślenie projektowe uczniów. - Aneta Krajewska
K.1273 Praca w zróżnicowanym zespole klasowym. - Aneta Krajewska
K.287 Integracja-relaksacja-odstresowanie, gry i zabawy plastyczne dla grup zróżnicowanych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.953 Kształtowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem. - Małgorzata Wójcik
K.959 Wykorzystanie gier na lekcjach w edukacji wczesnoszkolnej - Małgorzata Wójcik
K.962 "Trening koncentracji uwagi i pamięci". - Małgorzata Wójcik
K.1718 Elementy jogi w edukacji wczesnoszkolnej - Bogumiła Wolszczak
K.1719 Wielkanocne inspiracje wytwórcze dla małych rączek - Bogumiła Wolszczak
K.305 Narzędziownik polonisty. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. Udostępnienie prezentacji multimedialnej oraz kart pracy. - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.865 Czytam tobie, czytam sobie - popularyzacja czytelnictwa w XXI wieku - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.866 Poszłem wziąść cweterek - o błędach językowych - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.868 Ciemna strona baśni, czyli o baśniach w mrocznej odsłonie - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.870 Krótka historia rzucania mięsem, czyli… rzecz o wulgaryzmach - dr Alicja Matusz-Rżewska a.matusz-rzewska@crezgierz.edu.pl
K.1217 Wystąpienia publiczne - uczymy odwagi, logiki, retoryki. Jak oswoić lęk przed egzaminem ustnym z języka polskiego - matura 2025 - dr Renata Jagodzińska
K.1224 Język polski - matura 2025. Co nowego? - dr Renata Jagodzińska
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.215 Aplikacje wspierające nauczanie fizyki i chemii. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.220 Dlaczego żaba się nie poci? - doświadczalnie o zmianach stanu skupienia. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.1126 Magia Suchego Lodu – fascynujące eksperymenty dla przedszkolaków i nie tylko - dr Agnieszka Gajewska
K.1129 Kreatywne metody prowadzenia zajęć z biologii w szkole podstawowej. - dr Agnieszka Gajewska
K.106 Prawno-medyczne aspekty mobbingu - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.108 Wybrane aspekty bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.109 Dziecko po urazie w szkole, na wycieczce szkolnej - zasady postępowania - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.445 Kurs języka angielskiego na poziomie A2/B1 - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.920 Nowe technologie a wsparcie ucznia z dysleksją na lekcjach języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.924 Łódzki program dwujęzyczności. Rozwój kompetencji dwujęzycznego nauczyciela. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1518 STEM - synonim nowoczesnej edukacji. - Agnieszka Tracz
K.255 Kurs grafiki EBRU (malowanie na wodzie) - dydaktyka, terapia, integracja - dr Cezary Marasiński
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.274 Elementy sztuki ORIGAMI na lekcjach plastyki i zajęciach w świetlicy lub bibliotece - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.275 Jak narysować człowieka - zestaw ćwiczeń - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.286 Sportowa plastyka - pomysły na działania plastyczne wspierające rozwój motoryki dużej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.529 Percepcja muzyki w ruchu i w zabawie - Ewelina Bień
K.531 Formy aktywności muzycznej dziecka - Ewelina Bień
K.532 Muzykoterapia n a zajęciach w przedszkolu i w szkole. - Ewelina Bień
K.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
K.535 Repertuar chóralny dla amatorskiego chóru szkolnego - Ewelina Bień
K.1164 Formy aktywności muzycznej dziecka. - Ewelina Bień
K.1715 Wielkanocny string art - Bogumiła Wolszczak
K.1716 Kartki wielkanocne na różne sposoby - Bogumiła Wolszczak
K.1717 Makramowe czwartki- Wielkanoc sznurkiem zaplatana - Bogumiła Wolszczak
K.1720 Book folding art- drugie życie książki - Bogumiła Wolszczak
K.447 Ćwiczenia korekcyjne i kompensacyjne wad postawy - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.446 Metodyka nauczania jazdy na łyżwach - Łukasz Ławniczak (Trener hokeja na lodzie) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.442 Unihokej – metodyka nauczania - Łukasz Ławniczak (Trener unihokeja) Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.443 Elementy gimnastyki korekcyjnej w nauczaniu wczesnoszkolnym - gry i zabawy korekcyjne na zajêciach WF - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.1714 A teraz czas tylko dla mnie! Joga twarzy dla nauczycielek - Bogumiła Wolszczak
K.1562 Jak przygotować ucznia do olimpiady z historii? - Magdalena Zapolska-Downar/ Alicja Wachnianin-Męcina
K.1563 Dzieje NSZZ "Solidarność" w Centralnej Polsce w latach 1980-1981 - Magdalena Zapolska-Downar/ Leszek Próchniak (IPN)
K.1564 Zagadnienie stanu wojennego na lekcji historii - Magdalena Zapolska-Downar
K.1565 Upamiętnianie wydarzeń historycznych - terminologia, formy, wykorzystanie w pracy nauczyciela - Magdalena Zapolska-Downar/ Bartosz Bijak (IPN)
K.1567 Jak przygotować uczniów do wizyty w byłych obozach koncentracyjnych i zagłady? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1568 Jak uczyć o martyrologii? Materiały do nauczania o zbrodni katyńskiej - Magdalena Zapolska-Downar
K.1569 Debata oksfordzka w praktyce szkolnej - Magdalena Zapolska-Downar/przedstawiciel Fundacji PROJEKTY EDUKACYJNE
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.291 Filozofia Platona dla dzieci - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.209 Zasoby ZPE - pomoc dla nauczyciela i ucznia - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.210 Komputer w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.211 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.213 Kodowanie - doskonałe narzędzie aktywizujące uczniów - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.216 Arkusz kalkulacyjny jako pomoc w analizie danych doświadczalnych - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.217 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu przyrody - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.218 Narzędzia platformy GOOGLE do tworzenia testów. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.219 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu chemii - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.221 W co uczniowie mogą grać? - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.222 W sieci dla dzieci - bezpieczne programy edukacyjne. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.817 Edukacja antydyskryminacyjna w szkole - Anna Urbanek
K.922 Narzędzia dydaktyczne oparte na sztucznej inteligencji i ich poprawne wykorzystanie w procesie edukacyjnym - Iwona Trojak-Wojtczak
K.1127 Multimedia ze sztuczną inteligencją w pracy nauczyciela - dr Agnieszka Gajewska
K.1527 eTwinningowa współpraca bibliotekarzy czyli jak zacząć przygodę z platformą eTwinning? - Agnieszka Tracz
K.1804 Nowoczesne Technologie w Pracy Nauczyciela: ChatGPT i Narzędzia Cyfrowe. - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1805 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela?" - Izabela Każmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.plla
K.1807 "Tworzenie interaktywnych zasobów edukacyjnych z pomocą AI i platform online" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.463 Tworzenie oferty programowej w kształceniu zawodowym. - Rafał Ryszelewski
K.465 Jak opracować dobry test na egzamin zawodowy? - Rafał Ryszelewski
K.470 Zasady opracowania pisemnego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu pisemnego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji. - Rafał Ryszelewski
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.473 Zasady przygotowania uczniów do części językowej egzaminu zawodowego oraz zapoznanie z kryteriami oceniania. - Rafał Ryszelewski
K.480 Egzamin zawodowy w zawodzie technik rachunkowości - zasady przygotowywania uczniów, arkusze egzaminacyjne, schematy oceniania. Prowadzenie: egzaminator w zawodzie technik rachunkowości. - Rafał Ryszelewski
K.492 Realizacja kształcenia zawodowego na przykładzie wycieczki szkoleniowo – dydaktycznej. - Rafał Ryszelewski
K.494 Wzmocnienie współpracy szkół i placówek z instytucjami regionalnymi poprzez wizytę w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi połączoną ze zwiedzaniem instytucji i prezentacją działalności. - Rafał Ryszelewski + kierownik WIORIN
K.495 Turystyka szkolna. Wycieczki zawodoznawcze. - Rafał Ryszelewski
K.500 Kurs pedagogiczny instruktora praktycznej nauki zawodu. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.818 Czego warto uczyć wyjątkowe dzieci, by poradziły sobie na rynku pracy przyszłości ? - dr Renata Jagodzińska-Falk
K.1304 Konstrukcja programu kwalifikacyjnego kursu zawodowego/ kursu umiejętności zawodowych - Halina Cyrulska
K.451 Kurs kierowników wycieczek szkolnych - Rafał Ryszelewski
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski
K.458 Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej przez czynne uprawianie turystyki i krajoznawstwa - Rafał Ryszelewski
Szukaj
DYDAKTYKA OGÓLNA
Kod
Forma kształcenia
Temat
Adresat
Liczba godzin
Miejsce realizacji
Osoba prowadząca
Cena
Terminy
K.1222
Warsztaty metodyczne
Filmy, które powinien znać każdy nauczyciel. Edukacja filmowa jako twórcza pomoc w trudnych doświadczeniach nastolatków - przemoc, samotność, utrata
Zainteresowani nauczyciele starszych klas szkół podstawowych, nauczyciele ze szkół ponadpodstawowych, wychowawcy
4
Oddział WODN w Kutnie
dr Renata Jagodzińska
bezpłatne
NOWY TERMIN: 20.02.25, godz. 15.30