Strona główna
Kursy
MOODLE
ZPE
Kontakt
Logowanie
Zapomniałem hasła
K.4 Technik Masażysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.5 Technik Rachunkowości - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.9 Technik Bezpieczeństwa i Higieny Pracy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.10 Technik Turystyki na Obszarach Wiejskich - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.11 Techniki Administracji - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.12 Technik Usług Kosmetycznych - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.13 Technik Sterylizacji Medycznej - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.14 Forysta - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.16 Terapeuta Zajęciowy - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.17 Opiekun Medyczny - wykładowcy CKUWŁ w Zgierzu
K.814 Jak pokolenia Z i Alfa zrewolucjonizują rynek pracy? Nowe wyzwanie dla edukacji i biznesu. - Lidia Leśniewicz
K.824 Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju lifelong learning. - Anna Urbanek
K.1218 Znosić, czy walczyć? O czym się nie mówi, czyli oblicza mobbingu w placówkach oświatowych - dr Renata Jagodzińska, dr Dariusz Zawadzki, dr Cezary Marasiński, Sebastian Skrobisz
K.1245 Organizacja egzaminów ósmoklasisty bez wpadek. - Iwona Pietrzak
K.813 Sztuczna inteligencja w zarządzaniu szkołą/placówką oświatową i w pracy dydaktycznej. - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.1240 Konkursy kuratoryjne - kilka wskazówek. - Iwona Pietrzak
K.1309 Konsultacje prawne dla dyrektorów szkół - Halina Cyrulska
K.1310 Podsumowanie pracy rady pedagogicznej - Halina Cyrulska
K.471 Jak sporządzić sprawozdanie z realizacji planu rozwoju zawodowego i przygotować się do egzaminu na stopień nauczyciela dyplomowanego? - Rafał Ryszelewski
K.808 Ocena pracy nauczyciela w szkolnej praktyce - Lidia Leśniewicz
K.1241 Awans zawodowy według dotychczasowych przepisów. - Iwona Pietrzak
K.1308 Awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1311 Przepisy prawa oświatowego dla nauczycieli - Halina Cyrulska
K.1316 Awans zawodowy na stopień nauczyciela dyplomowanego według nowych zasad - Halina Cyrulska
K.1357 Galileusz i jego odkrycia. - Paweł Krajewski
K.1356 Prawo Hubble”a w przykładowych zadaniach. Wyznaczanie wieku wszechświata. - Paweł Krajewski
K.1355 Jak długo leciałby rakieta do Proximy Centauri? Zamiana jednostek i notacja wykładnicza na lekcjach matematyki i fizyki. - Paweł Krajewski
K.207 Metody aktywizujące jako narzędzie do kształtowania postawy badawczej ucznia. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.314 Jak skutecznie motywować uczniów do nauki - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.317 Neurodydaktyka w szkolnej praktyce - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.320 Cyfrowi tubylcy. Co powinien wiedzieć nauczyciel? - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.321 Indywidualizacja pracy z uczniem - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.528 Rozwijanie mowy dzieci- zabawy logopedyczne. - Ewelina Bień
K.530 Patriotyzm w sztuce i literaturze- jak go wyrazić i jak o nim mówić. - Ewelina Bień
K.819 Debata Wojewódzka dla dyrektorów szkół i nauczycieli - Anna Urbanek, dr Agnieszka Gajewska, Iwona Trojak- Wojtczak
K.1132 Jak rozwijać kompetencje społeczne u uczniów. - dr Agnieszka Gajewska
K.1222 Filmy, które powinien znać każdy nauczyciel. Edukacja filmowa jako twórcza pomoc w trudnych doświadczeniach nastolatków - przemoc, samotność, utrata - dr Renata Jagodzińska
K.1223 Metodyka pracy z uczniem z doświadczeniem migracji. Różnice kulturowe, pierwsza pomoc w sytuacjach wychowawczo trudnych, problemy z komunikacją z rodzicami i dziećmi z doświadczeniem migracji - dr Renata Jagodzińska
K.1228 Metody aktywizujące - co ciekawego w dydaktyce ogólnej? Dla nauczycieli na drodze awansu zawodowego - dr Renata Jagodzińska
K.1239 Uczymy samodzielności uczniów w szkole - Iwona Pietrzak
K.1242 Jak zmotywować uczniów do pracy w szkole i własnego samorozwoju? - Iwona Pietrzak
K.1243 Edukować czy oceniać? - zgrzyt czy kompromis, a może coś jeszcze? - Iwona Pietrzak
K.1244 Nauczyciel i rodzic a sukces dziecka. - Iwona Pietrzak
K.1246 Koniec roku szkolnego - czy zawsze satysfakcjonujący? - Iwona Pietrzak
K.1314 Innowacja czy eksperyment pedagogiczny - od pomysłu po wdrożenie - Halina Cyrulska
K.1519 Jak zostać twórcą? - metoda Design Thinking. - Agnieszka Tracz
K.1520 Świat edukacji 4K czyli jak rozwijać kompetencje przyszłości. - Agnieszka Tracz
K.1521 Akcja! Komunikacja! Jak budować dobre relacje z rodzicem? - Agnieszka Tracz
K.1522 Tutoring dydaktyczny i wychowawczy jako innowacyjna forma pracy z uczniem. - Agnieszka Tracz
K.1523 Zebranie z rodzicami - od monologu do dialogu. - Agnieszka Tracz
K.1810 Zeszyt OK jako narzędzie pomocnicze procesu uczenia się. - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.798 Mediacje w rodzinach z nadzorem kuratora. - Joanna Sędzicka
K.799 Przemoc wobec dziecka w szkole i w domu, procedura Niebieskiej Karty i praktyczne przeciwdziałanie temu zjawisku przez grono pedagogiczne. - Joanna Sędzicka
K.252 Poznawczy aspekt w działaniach plastycznych dzieci ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi - dr Cezary Marasiński
K.292 Klocki Lego w pracy z dziećmi autystycznymi - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.293 "Bawi się, czy udaje zabawę?" - anatomia zabawy pod kątem terapii i diagnozy dzieci autystycznych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.601 Opracowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla ucznia posiadającego orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.605 Sensoterapia – nowe i starsze zabawy angażujące zmysły - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.607 Krzyczy, bije , kopie, nie wykonuje poleceń – jak rozpoznawać zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.610 Funkcjonowanie dziecka z Centralnymi Zaburzeniami Przetwarzania Słuchowego - możliwości diagnozy i terapii - Organizacja: Małgorzata Komorowska - nauczyciel konsultant. Prowadzenie: Julia Pyttel
K.611 Integrowanie i modelowanie zespołu klasowego, czyli jak zbudować zgrany team? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.614 Jak rozmawiać z rodzicami? - rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.617 Jak zadbać o dobry kontakt z nastolatkiem? Rekomendacje na trudne rozmowy. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.618 Nauczyciel współorganizujący kształcenie specjalne - predyspozycje, rola, zadania. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.619 Jak napisać dobry scenariusz zajęć? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.620 Innowacja pedagogiczna - przygotowanie i realizacja. - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.621 Wsparcie dziecka z mutyzmem wybiórczym metodą małych kroków w placówce edukacyjnej i środowisku domowym - perspektywa specjalisty zewnętrznego - Prowadząca: Urszula Zieleńczuk Koordynująca: Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.622 Trening Zastępowania Agresji - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.623 Uważność - czym jest i jak ją kształtować? - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.624 Trening Umiejętności Społecznych - Małgorzata Komorowska m.komorowska@crezgierz.edu.pl
K.655 Jak być nauczycielem i przetrwać, czyli skuteczne narzędzia coachingu nauczyciela i wychowawcy wspierające dialog z uczniami i rodzicami - Dariusz Nowak
K.656 Sztuka skutecznego porozumiewania się - komunikacja interpersonalna. - Dariusz Nowak
K.658 Jak skutecznie czytać zalecenia wynikające z opinii i orzeczeń wydawanych dla ucznia przez różne poradnie psychologiczno-pedagogiczne. - Dariusz Nowak
K.659 Trudne emocje i zachowania uczniów – jak im zapobiegać i jak sobie z nimi radzić w szkole? - Dariusz Nowak
K.661 Jak radzić sobie w komunikacji z roszczeniowymi rodzicami swoich uczniów. - Dariusz Nowak
K.663 Rozwiązywanie konfliktów poprzez mediacje szkolne. - Dariusz Nowak
K.741 Zachowania ryzykowne dzieci i młodzieży. - Joanna Sędzicka
K.743 Internet NIE - BEZPIECZNY. - Joanna Sędzicka
K.776 Samouszkodzenia i zachowania autoagresywne u dzieci i młodzieży - profilaktyka i reagowanie. - Joanna Sędzicka
K.782 Trening skutecznej i przyjaznej komunikacji. - Joanna Sędzicka
K.1271 Edukacja zdrowotna uczniów klas I-III. - Aneta Krajewska
K.1272 Rozwijamy kompetencje matematyczne oraz myślenie projektowe uczniów. - Aneta Krajewska
K.1273 Praca w zróżnicowanym zespole klasowym. - Aneta Krajewska
K.223 Eksperyment i obserwacje przyrodnicze w edukacji wczesnoszkolnej - Piotr Kowalczyk
K.287 Integracja-relaksacja-odstresowanie, gry i zabawy plastyczne dla grup zróżnicowanych - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.306 Praca z lekturą w klasach I-III szkoły podstawowej - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.329 Propozycja pracy z lekturą szkolną dla klas I-III z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej i metod aktywizujących - Anna Urbanek, a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.952 Oswoić ortografię - ćwiczenia, gry i zabawy ortograficzne. - Małgorzata Wójcik
K.958 Praca z uczniem szczególnie zdolnym. - Małgorzata Wójcik
K.960 "Uczenie się przez doświadczenie". - Małgorzata Wójcik
K.964 "Gry i zabawy w edukacji matematycznej dzieci". - Małgorzata Wójcik
K.1130 Ciekawe eksperymenty dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. - dr Agnieszka Gajewska
K.1718 Elementy jogi i uważności w edukacji wczesnoszkolnej i nie tylko - Bogumiła Wolszczak
K.305 Narzędziownik polonisty. Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.318 Sposób na lekturę w szkole podstawowej - propozycja pracy z lekturą dla uczniów szkoły podstawowej z wykorzystaniem prezentacji multimedialnej. Udostępnienie prezentacji multimedialnej oraz kart pracy. - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.1217 Wystąpienia publiczne - uczymy odwagi, logiki, retoryki. Jak oswoić lęk przed egzaminem ustnym z języka polskiego - matura 2025 - dr Renata Jagodzińska
K.1224 Język polski - matura 2025. Co nowego? - dr Renata Jagodzińska
K. 1220 Empatia nie tylko od święta. Jak wykorzystując teksty kultury wspierać uczniów w budowaniu wrażliwości na drugiego człowieka? Świąteczne spotkanie polonistów i bibliotekarzy - dr Renata Jagodzińska, Ewa Tomczewska-Budniak
K.205 Wycieczka szkolna - szansa na nowoczesną edukację. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.220 Dlaczego żaba się nie poci? - doświadczalnie o zmianach stanu skupienia. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.224 Układamy krzyżówkę na lekcję przyrody - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.229 Film edukacyjny jako narzędzie na lekcji fizyki. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.231 Pogaduszki o zadaniach maturalnych z fizyki - seminarium dla egzaminatorów - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.232 Znaczenie nauk przyrodniczych w polskiej edukacji - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.103 Pierwsza pomoc w stanach zagrożenia zdrowia i życia - online - dr n. med. Dariusz Zawadzki
K.822 Mam prawo do bezpieczeństwa. Młodzi mają głos - Joanna Sędzicka - WODN w Zgierzu, Szkoła Podstawowa nr 8 w Zgierzu, asp. Łukasz Krzemień - Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
K.450 Przede wszystkim SPEAKING – konwersacje z języka angielskiego - Sebastian Skrobisz s.skrobisz@crezgierz.edu.pl
K.920 Nowe technologie a wsparcie ucznia z dysleksją na lekcjach języka angielskiego - Iwona Trojak-Wojtczak
K.929 Propozycje zmian w podstawie programowej z języka angielskiego. - Iwona Trojak-Wojtczak
K.253 Mini kurs rysowania MANGI dla nauczycieli, czyli jak zająć sensowne stanowisko wobec kontrowersyjnego fenomenu współczesnej kultury. - dr Cezary Marasiński
K.255 Kurs grafiki EBRU (malowanie na wodzie) - dydaktyka, terapia, integracja - dr Cezary Marasiński
K.259 Wykorzystanie grafiki Ebru w trakcie zajęć dydaktycznych - dr Cezary Marasiński
K.274 Elementy sztuki ORIGAMI na lekcjach plastyki i zajęciach w świetlicy lub bibliotece - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.275 Jak narysować człowieka - zestaw ćwiczeń - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.286 Sportowa plastyka - pomysły na działania plastyczne wspierające rozwój motoryki dużej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.529 Percepcja muzyki w ruchu i w zabawie - Ewelina Bień
K.531 Formy aktywności muzycznej dziecka - Ewelina Bień
K.532 Muzykoterapia n a zajęciach w przedszkolu i w szkole. - Ewelina Bień
K.533 Chór jako jedna z form aktywności muzycznej rozwijającej głos. - Ewelina Bień
K.1164 Formy aktywności muzycznej dziecka. - Ewelina Bień
K.1720 Book folding art- drugie życie książki - Bogumiła Wolszczak
K.1724 Kwiaty na Dzień Mamy - Bogumiła Wolszczak
K.1725 Podstawy gipsu polimerowego- lastryko - Bogumiła Wolszczak
K.1562 Jak przygotować ucznia do olimpiady z historii? - Magdalena Zapolska-Downar/ Alicja Wachnianin-Męcina
K.1563 Dzieje NSZZ "Solidarność" w Centralnej Polsce w latach 1980-1981 - Magdalena Zapolska-Downar/ Leszek Próchniak (IPN)
K.1564 Zagadnienie stanu wojennego na lekcji historii - Magdalena Zapolska-Downar
K.1565 Upamiętnianie wydarzeń historycznych - terminologia, formy, wykorzystanie w pracy nauczyciela - Magdalena Zapolska-Downar/ Bartosz Bijak (IPN)
K.1567 Jak przygotować uczniów do wizyty w byłych obozach koncentracyjnych i zagłady? - Magdalena Zapolska-Downar
K.1568 Jak uczyć o martyrologii? Materiały do nauczania o zbrodni katyńskiej - Magdalena Zapolska-Downar
K.1569 Debata oksfordzka w praktyce szkolnej - Magdalena Zapolska-Downar/przedstawiciel Fundacji PROJEKTY EDUKACYJNE
K.1570 Edukacja historyczno-społeczna: nowe wytyczne, analiza wyników maturalnych, perspektywy - Magdalena Zapolska-Downar/ przedstawiciele OKE
K.289 Od Rainmana do psa nocną porą – autyzm w kulturze masowej - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.291 Filozofia Platona dla dzieci - dr Cezary Marasiński c.marasinski@crezgierz.edu.pl
K.1359 Narzędzie AI zeszyt.online w doskonaleniu kompetencji matematycznych uczniów klas czwartych szkoły podstawowej. - Paweł Krajewskii
K.156 Komputer w edukacji wczesnoszkolnej. - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.206 Tablica interaktywna w pracy nauczyciela - Piotr Kowalczyk, p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.219 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu chemii - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.221 W co uczniowie mogą grać? - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.227 Wykorzystanie Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej w nauczaniu fizyki - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.228 Zintegrowana Platforma Edukacyjna w nauczaniu przyrody. - Piotr Kowalczyk p.kowalczyk@crezgierz.edu.pl
K.301 CANVA - aplikacja dla każdego nauczyciela - Anna Urbanek a.urbanek@crezgierz.edu.pl
K.757 Wypełnianie dokumentacji konsultanta oraz doradcy metodycznego WODN w Zgierzu - Robert Podgórski
K.816 Forum kształcenia zawodowego w branży logistycznej Logistyka 5.0 - człowiek, zrównoważony rozwój, odporność. - Lidia Leśniewicz
K.817 Edukacja antydyskryminacyjna w szkole - Anna Urbanek
K.1127 Multimedia ze sztuczną inteligencją w pracy nauczyciela - dr Agnieszka Gajewska
K.1131 Potencjał mediów społecznościowych w edukacji. - dr Agnieszka Gajewska
K.1313 Sprawowanie z nadzoru pedagogicznego przez dyrektora oraz realizacja zadań w zakresie doskonalenia zawodowego nauczycieli w szkołach - Halina Cyrulska
K.1805 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela?" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1808 "Sztuczna inteligencja w edukacji – jak wprowadzić ją do codziennej pracy nauczyciela" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1809 "Ocenianie kształtujące w nauczaniu matematyki – praktyczne strategie" - Izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.1811 Jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia w przygotowaniu lekcji - izabela Kaźmierska i.kazmierska@crezgierz.edu.pl
K.463 Tworzenie oferty programowej w kształceniu zawodowym. - Rafał Ryszelewski
K.465 Jak opracować dobry test na egzamin zawodowy? - Rafał Ryszelewski
K.470 Zasady opracowania pisemnego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu pisemnego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji. - Rafał Ryszelewski
K.472 Zasady opracowania praktycznego arkusza egzaminacyjnego (egzaminu praktycznego) na egzamin zawodowy, zasady jego recenzji i standaryzacji. - Rafał Ryszelewski
K.473 Zasady przygotowania uczniów do części językowej egzaminu zawodowego oraz zapoznanie z kryteriami oceniania. - Rafał Ryszelewski
K.480 Egzamin zawodowy w zawodzie technik rachunkowości - zasady przygotowywania uczniów, arkusze egzaminacyjne, schematy oceniania. Prowadzenie: egzaminator w zawodzie technik rachunkowości. - Rafał Ryszelewski
K.492 Realizacja kształcenia zawodowego na przykładzie wycieczki szkoleniowo – dydaktycznej. - Rafał Ryszelewski
K.494 Wzmocnienie współpracy szkół i placówek z instytucjami regionalnymi poprzez wizytę w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi połączoną ze zwiedzaniem instytucji i prezentacją działalności. - Rafał Ryszelewski + kierownik WIORIN
K.495 Turystyka szkolna. Wycieczki zawodoznawcze. - Rafał Ryszelewski
K.500 Kurs pedagogiczny instruktora praktycznej nauki zawodu. - Rafał Ryszelewski
K.815 Al w pracy doradcy zawodowego - Doradca w zakresie budowania organizacji w erze AI, pracownik naukowy Uniwersytetu Łódzkiego
K.818 Czego warto uczyć wyjątkowe dzieci, by poradziły sobie na rynku pracy przyszłości ? - dr Renata Jagodzińska-Falk
K.820 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Elżbieta Wójcik, Bogusława Jankowska
K.821 Spotkanie z autorką poradnika "Przyszłość zawodowa mojego wyjątkowego dziecka" - Anna Urbanek, Joanna Przybyszewska
K.823 Doradztwo zawodowe w IPET - Agata Barzyńska
K.825 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.826 Metoda case study w pracy z uczniem i w procesie modelowania jego wyborów edukacyjno-zawodowych - doradca edukacyjno-zawodowy
K.1230 Inni, ale wyjątkowi. Jak wspierać rozwój dziecka z orzeczeniem? - Renata Jagodzińska
K.1315 Konstruowanie programów nauczania dla zawodów szkolnictwa branżowego - Halina Cyrulska
K.451 Kurs kierowników wycieczek szkolnych - Rafał Ryszelewski
K.454 Kurs wychowawców wypoczynku dla dzieci i młodzieży - Rafał Ryszelewski
K.458 Kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej przez czynne uprawianie turystyki i krajoznawstwa - Rafał Ryszelewski
K.1312 Rola organów kolegialnych szkoły - Halina Cyrulska
Szukaj
KONFERENCJE
Kod
Forma kształcenia
Temat
Adresat
Liczba godzin
Miejsce realizacji
Osoba prowadząca
Cena
Terminy
K.824
Konferencja
Od solisty do dyrygenta. Przemiana przywództwa edukacyjnego jako warunek rozwoju lifelong learning.
Doradcy zawodowi, kadra zarządzająca oświatą, dyrektorzy, wicedyrektorzy, pedagodzy, psychologowie szkolni, wychowawcy, nauczyciele przedmiotów ogólnokształcących i nauczyciele przedmiotów zawodowych.
4h
Szkoła Podstawowa nr 9 im. Władysława Jagiełły w Kutnie
Anna Urbanek
bezpłatne
24.04.2025 godz. 10.30 - 14.40